Morgen is het dan zo ver! - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Jolein Tuin - WaarBenJij.nu Morgen is het dan zo ver! - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Jolein Tuin - WaarBenJij.nu

Morgen is het dan zo ver!

Door: Jolein Tuin

Blijf op de hoogte en volg Jolein

10 November 2014 | Nederland, Stadskanaal

Eindelijk is het dan zo ver, ik ga naar Suriname! Voor het eerst sinds jaren is 11 november weer dé dag. De dag dat ik voor 3 maanden stage naar Suriname vertrek. Na meer dan een half jaar voorbereiden is de dag dan aangebroken.

Ik zal morgen op tijd vertrekken naar Schiphol op mijn visum te regelen. Om 13.45 zal ik richting Zanderij vliegen om uiteindelijk om 19.35 plaatselijke tijd aan te komen. Een lange vlucht, maar gelukkig heb ik al eerder een lange vlucht gemaakt en zal ik me vast vermaken met flims, muziek, tijdschriften en info over Suriname. Wanneer ik aankom op Zanderij zal ik met de taxi naar mijn kamer in Paramaribo gebracht worden.

De week voor vertrek heb ik gezellige afscheidsfeestjes gehad en van iedereen ontzettend leuke cadeaus gekregen, allemaal bedankt!

Op verzoek van veel mensen zal ik proberen om elke week een verslag te maken om het iedereen thuis op de hoogte te houden. En natuurlijk de rest die het leuk vind om mijn verslagen te lezen.

Heel spannend allemaal, maar ik heb er zin in!

Mijn adres in Suriname is:
Mozartstraat 118
Tourtonne 3
Paramaribo

  • 10 November 2014 - 21:18

    Greetje:

    Ontzettend veel succes in Suriname. Leuk dat je toch een blog bijhoud. We kijken uit naar je 1e reisverslag. Geniet ervan meid,voor je het weet sta je weer op Hollandse bodem.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolein

Actief sinds 09 Nov. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 2301

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 03 Februari 2015

Suriname

Landen bezocht: